Retail&Agrobusiness

Platforma de livrări Tazz vrea să ajungă de la 2,8 la 3,4 milioane de descărcări ale aplicaţiei

Platforma de livrări Tazz vrea să ajungă de la 2,8 la...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.09.2023, 14:11 118

Platforma pentru comenzi Tazz vrea să crească numărul de descărcări ale aplicaţiei la 3,4 milioane în următorul an, pe fondul planurilor de dezvoltare.

„Ne propunem să ajungem la 3,4 milioane de aplicaţii instalate, faţă de 2,8 milioane cât avem acum. În perioada ianuarie-septembrie 2023, am înregistrat o creştere de double digits, de peste 20%, a volumului tranzacţionat în platforma Tazz. Am atins un maxim istoric la nivelul numărului de parteneri înregistraţi în platformă, în creştere cu 27% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Cea mai mare creştere a venit din zona de retail (plus 37% an la an), în timp ce partenerii din zona de restaurante au avut o creştere de 27%”, arată datele companiei.

Pe aplicaţia Tazz din România, valoarea medie a comenzilor din categoriile supermarkets & market este de 160 de lei, iar a comenzilor din categoria restaurante – de 85 de lei.

Tazz este partener în proiectul Brâncuşi, cea mai importantă expoziţie dedicată lui Constantin Brâncuşi în ultima jumătate de secol, care şi-a deschis porţile sâmbătă, 30 septembrie 2023, la Muzeul Naţional de Artă din Timişoara. Expoziţia, care poartă numele „Brâncuşi: surse româneşti şi perspective universale”, cuprinde circa 100 de lucrări – sculpturi, fotografii, documente de arhivă, materiale filmate – menite să ofere o imagine de ansamblu asupra creaţiei şi a vieţii sculptorului român. Anul acesta, Timişoara este Capitală Culturală Europeană.

„În acest context, anul acesta am creat şi versiunea în engleză a aplicaţiei. Vedem rezultate bune în Timişoara în acest an, dar cred că se poate face şi mai mult”, a spus Alin Şerban, CEO-ul Tazz, în cadrul unei discuţii cu jurnaliştii organizate la Timişoara.

Compania HCL Online Advertising SRL, care operează businessul Tazz, a avut în 2022 afaceri de 177 mil. lei, în creştere cu 81,5% faţă de anul precedent, şi a raportat pierderi 110 milioane de lei.

În contextul măsurilor fiscale recent adoptate de guvern, Alin Şerban spune că efecte se vor resimţi şi la nivelul Tazz, însă deocamdată compania încă face calcule.

„În ultimii cinci ani, numărul de utilizatori de aplicaţii de food delivery s-a dublat, pe fondul pandemiei. În următorii patru ani, statisticile estimează o creştere de 23%, cu 309 milioane de europeni care vor comanda mâncare online. În plus, în medie, se estimează o creştere constantă de 10% a pieţei, până în 2027”, arată datele Tazz, care citează platforma Statista.

Frecvenţa de utilizare săptămânală a aplicaţiilor de livrare rapidă în România a crescut de la 48% la 55%, în prima parte a anului, conform ultimului research de brand Tazz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO