Retail&Agrobusiness

Românii au lăsat peste 400 de milioane de lei în magazinele Zara

Românii au lăsat peste 400 de milioane de lei în...

Autor: Corina Mirea

09.06.2015, 00:06 242
Zara, brandul fanion al grupului spaniol de fashion Inditex, a ajuns anul trecut la afaceri de aproape 412 milioane de lei în România, în creştere cu 9% faţă de 2013, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe şi Registrul Comerţului. Este primul an în care cel mai mare retailer de fashion de pe plan local trece de pragul de 400 de milioane de lei, în condiţiile în care doar 5,3% din veniturile românilor s-au dus în 2014 pe haine şi încălţăminte.
 
Anul trecut, Zara a înregistrat şi cel mai mare profit de când este prezent pe piaţa locală, respectiv 62 de milioane de lei, în creştere cu peste 14% faţă de anul precedent.
 
Zara este cel mai cunoscut brand al Inditex, grup care a intrat direct în România în urmă cu nouă ani şi care în tot acest timp a reuşit să creeze o reţea de fashion care cuprinde 100 de magazine, printre care se regăsesc şi nume precum Bershka, Pull & Bear, Stra­divarius, Oysho şi Massimo Dutti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO