Companii

Reţeaua de magazine şi segmentul online au urcat cu 9% afacerile Farmec Cluj

Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj

Mircea Turdean, directorul general al Farmec Cluj

Autor: Roxana Rosu

24.08.2017, 00:05 198
În S1 veniturile au fost de 150 de milioane lei.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai im­portant producător român de cos­me­tice, a înregistrat în primul semestru o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi pe­rioadă din 2016, evoluţie susţinută de extinderea semnificativă a reţelei de magazine şi de majorarea vânzărilor online. „Rezultatele obţinute în prima jumătate a acestui an ne oferă toată încrederea că vom reuşi să ne atingem obiectivul setat la începutul anului, acela de creştere a cifrei de afaceri cu peste 10%“, a declarat Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO