Companii

Reţeaua PENNY România: Mărcile private reprezintă aproximativ 30% din businessul nostru şi urmează o perioadă de creştere a acestei categorii

PENNY Alba Iulia 3

PENNY Alba Iulia 3

Autor: Cristina Roşca

12.09.2022, 17:45 1958

♦ Compania, ce are în România o reţea de peste 300 de magazine, e activă pe segmentul de discount al pieţei ♦ De aceea, cota de piaţă a mărcilor private e peste media din comerţul modern.

Vânzările de mărci private ale dis­counterului german PENNY în România sar de 1,6 mld. lei anual, ara­tă calculele ZF pe baza datelor oferite de companie.

Mai exact, aceste pro­du­­se au o cotă de piaţă de 30% în busi­nessul de 5,4 mld. lei în 2021, ulti­mul an pentru care există date finan­ciare pu­blice. „Mărcile private repre­zintă a­pro­­xi­mativ 30% din businessul nostru şi vedem o creştere în următoa­rea pe­ri­­oadă“, spun reprezentanţii lanţului.

Compania, care are în România o reţea de peste 300 de magazine, e activă pe segmentul de discount. De aceea, cota de piaţă a mărcilor private PENNY în cifra de afaceri e peste media pieţei care se situează în jurul a 25%, conform da­te­lor oferite de compania de cercetare GfK.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO