Companii

Romsar a crescut cu 15% in 2002

24.12.2002, 00:00 24

Importatorul si distribuitorul de produse cosmetice Romsar Cosmetics estimeaza pentru acest an vanzari cu 15% mai mari fata de anul trecut, cand vanzarile au fost de 15,8 milioane de euro si profitul net estimat la aproximativ 1,8 milioane de dolari, cu 25% mai mult ca anul trecut.
"Am obtinut aceste rezultate prin investitii in infrastructura companiei, cat si prin cresterea substantiala a bugetului de marketing," a declarat directorul executiv al companiei Constantin Tudorache.
Pentru 2003, Romsar are ca obiectiv o crestere a cifrei de afaceri de 20%,
spune Tudorache.
"Ne asteptam de asemenea ca trendul economic pozitiv sa se mentina si consideram ca o relaxare a fiscalitatii ar aduce beneficii importante dezvoltarii companiilor. Cresterea de 20% pe care o avem planificata in 2003 nu ne asteptam sa vina din cresterea pietei, care speram ca macar sa se mentina, ci din lansarea unor produse si din cresterea vanzarilor realizate cu actualul portofoliu de produse," a declarat Tudorache.
Anul trecut, managerii Romsar spuneau ca au in vedere cotarea actiunilor la Bursa de Valori Bucuresti, dar pana acum nu s-a concretizat nimic. O varianta ar fi cotarea la Bursa spre sfarsitul anului viitor. Romsar este detinuta de compania elena Sarantis.
Romsar comercializeaza gamele de parfumuri Sarantis: BU, 99, STR8, Dare, produsele pentru ingrijirea locuintei Afroso, Sanitas, Veto si Camel; produsele Johnson&Johnson cu gamele OB, Carefree, Johnson's Baby, Reach, Ph 5.5; marcile L'Oreal Excellence, Prefereance, Belle Color, Synergie Plenitude, Vanderbilt; Nutro Roberts cu Noir, Sensitive, Hair System, Antonio Puig cu Diavolo, Agua Brava si Thais, precum si GlaxoSmithKline cu Aquafresh si Strep.
Produsele cosmetice reprezinta 85% din vanzarile companiei, cele pentru intretinerea locuintei 10, iar cele alimentare 5%.
Infiintata in 1996, Romsar are 10 centre de distributie in tara, pe langa sediul central din Bucuresti. Doua din aceste centre de distributie sunt controlate prin intermediul Uno Constanta si Hennikos Brasov, restul fiind controlate direct de companie. Cele trei zone geografice pe care compania le acopera sunt: Bucuresti, zona de est- cuprinzand orasele Galati, Iasi, Ploiesti, Brasov, Constanta si Vest- Craoiva, Sibiu, Cluj, Timisoara si Oradea. Compania are 230 de angajati permanenti si un parc auto de 140 de masini.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO