Companii

Saltelele Dormeo şi tigăile Dry Cooker, creşteri de două cifre în fiecare an de criză

Zoltan Pilecki, Studio Moderna. Foto Silviu Matei

Zoltan Pilecki, Studio Moderna. Foto Silviu Matei

Autor: Cristina Roşca

08.04.2013, 00:07 871

Studio Moderna, compania slovenă care deţine brandurile Dormeo, Dry Cooker şi Kosmodisk, ar putea ajunge în acest an la afaceri de 40 mil. euro, pe fondul deschiderii de noi magazine şi al lansării de produse.

Compania, care deţine pe lângă o reţea proprie de magazine (sub brandurile Dormeo, Dormeo Home şi TopShop) şi propria televiziune de home shopping în România, a reuşit în ultimii ani să îşi majoreze constant businessul în pofida declinului consumului în perioada 2009-2011 cu aproa­pe 20% cumulat. Astfel, cifra de afaceri a companiei estimată pentru 2013 este de două ori mai mare decât cea obţinută în 2008.

„Anul trecut a fost unul dificil, însă prin lansările de produse, prin discounturi, oferte de genul transportului gratuit şi prin concursuri am reuşit să ne majorăm cifra de afaceri cu peste zece procente. (...) Pentru acest an ne-am bugetat atât un avans al cifrei de afaceri de peste zece procente, cât şi al profitului“, spune Zoltan Pilecki, managing director al Studio Moderna România.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO