Companii

Sicomed relanseaza produsele Gerovital

13.06.2005, 19:07 106

Compania farmaceutica Sicomed va lansa saptamana aceasta primele cinci produse din gama Gerovital pe piata romaneasca, intr-o prima etapa ce se doreste a fi un test pentru dezvoltarea ulterioara a gamei extrem de populare pe pietele din Statele Unite sau Japonia.

"Obiectivul de vanzari pentru piata romaneasca in 2005 pentru noua gama Gerovital este de aproximativ 1,1 mil. $ (aproximativ 0,9 mil. euro), reprezentand 0,6% din cifra de afaceri pentru intreg anul", a spus Klaas Postema, directorul general al companiei.

Marca Gerovital, dezvoltata in prima jumatate a secolului trecut de Ana Aslan, este impartita in prezent de mai multe companii. Sicomed detine drepturile asupra acesteia pentru produse farmaceutice, Farmec Cluj si Gerovital Cosmetics Bucuresti au dreptul de a fabrica produse cosmetice sub acest nume, in timp ce serviciile Gerovital sunt oferite de Institutul Ana Aslan din Bucuresti.

Reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 100% a vanzarilor gamei pe piata romaneasca in 2006.

"Cresterea se bazeaza pe popularitatea marcii Gerovital si pe cresterea puterii de cumparare a consumatorilor. De asemenea, se estimeaza ca oamenii isi vor schimba stilul de viata in urmatorii ani, iar speranta de viata a romanilor va creste", a mai precizat Postema.

"In prezent, gama Gerovital Line cuprinde cinci produse - pentru memorie, articulatii, ochi, inima si menopauza -, dar pana la finele anului vom adauga alte trei produse", a declarat Robertina Cosac, director de marketing al Sicomed.

Produsele ce vor fi introduse pe piata de Sicomed nu necesita prescriptie medicala. Sicomed mai comercializeaza si produsul Gerovital H3, care, spre deosebire de Gerovital Line, intra in categoria medicamentelor etice. Gerovital H3 aduce anual Sicomed vanzari de circa 400.000 de euro pe piata interna si 600.000 de euro din exporturi. Producatorul de medicamente isi propune sa obtina cu aceasta gama o cota de 15% in termeni valorici si de 10% in volum in primul an de prezenta pe acest segment al pietei.

"Am primit deja cereri pentru export, principalele piete vizate fiind tarile latine, Japonia si Austria", a relatat Postema. alexandru.cerchez@af.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO