Companii

Solmar a pierdut în trei ani jumătate din brand-uri, iar afacerile au scăzut cu 60%

no title

Cele mai multe magazine deţinute în prezent de Solmar sunt sub brand-ul Mango - şase unităţi

Autor: Cristina Roşca

26.09.2012, 21:51 226

Solmar Trading Group, compania care deţine pe piaţa locală francizele unor brand-uri precum Mango, Desigual sau Parfois, a ajuns anul trecut la afaceri de 9,4 mil. euro, de aproape trei ori mai mici decât în perioada de boom, şi a pierdut în ultimii trei ani jumătate din brand-urile din portofoliu.

Afacerile companiei au intrat pe o pantă descendentă în ultimii ani odată cu intrarea directă pe piaţa locală a unor brand-uri puternice precum H&M, C&A sau New Yorker. Totodată, proprietarii unor brand-uri din portofoliul companiei au decis să intre direct sau au renunţat la franciza locală.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO