Companii

Tnuva: Ne vom dubla portofoliul de produse pana la finalul anului

03.04.2008, 20:06 25

Sagit Tzur Lahav, vicepresedinte si director de marketing al Tnuva Romania, a declarat ca dupa ce grupul israelian si-a atins anul trecut obiectivul de a deveni un brand cunoscut pe plan local, anul acesta isi va orienta strategia pe lansarea de produse, o parte dintre ele fiind situate pe segmente de nisa.
"Vrem sa intram pe noi segmente de piata pe care nu suntem prezenti sau care nu sunt exploatate in prezent", a declarat Lahav.
La inceputul acestui an, Tnuva a intrat si pe segmentul de deserturi pe baza de lactate, prin intermediul unei game de budinci si lapte cu ciocolata.
"La sfarsitul anului trecut aveam 16 SKU-uri (Stock Keeping Units - numarul de produse detinute) pe piata locala. Dupa lansarea noilor produse vom ajunge la 25 SKU-uri. Suntem atenti la extinderea portofoliului, la sfarsitul acestui an vrem sa avem un numar cel putin dublu de produse decat am avut la finele anului trecut", a spus directorul de marketing al Tnuva.
Potrivit estimarilor reprezentantului companiei, Tnuva ar putea fi prezenta pe rafturile magazinelor de pe plan local cu cel putin 32 de produse comercializate sub brandurile Tnuva si Yoplait pana la finele acestui an. "In prezent peste 60% din romani recunosc brandurile Tnuva si Yoplait, toate cele trei centre de distributie si-au atins tintele, fabrica functioneaza la capacitate maxima, vanzarile cresc, nu avem lipsa de stocuri si lansam constant produse noi", rezuma Sagit Tzur Lahav evolutia realizata de Tnuva.
Tnuva nu intentioneaza momentan sa investeasca in construirea unei noi ferme sau in extinderea capacitatilor de productie. Compania isi va diversifica insa metodele de promovare incepute anul trecut, produsele Tnuva urmand a fi promovate anul acesta si prin intermediul internetului.
"Totul se intampla destul de repede. In cinci ani piata nu va mai inregistra aceleasi ritmuri de crestere, asa ca profitam de moment", spune directorul de marketing al companiei.
Tnuva a investit anul trecut aproximativ 14,3 milioane de euro (suma calculata in sistem rate-card) in campaniile de promovare ale companiei, potrivit informatiilor Alfa Cont, fiind al treilea investitor in promovare din industria lactatelor.
Grupul israelian a investit peste 55 mil. euro in constructia unei fabrici de lactate si a unei ferme la Popesti-Leordeni. Tnuva detine in Romania doua filiale, TRD-Tnuva Romanian Dairies, axata pe productie si comercializare, si TRM-Tnuva Romanian Milk, care include o ferma de vaci.
Piata interna a lactatelor a depasit la finele anului trecut pragul de un miliard de euro, principalii producatori ai acestui segment (Friesland, Danone, LaDorna, Hochland, Albalact, Covalact) estimand peste anul acesta un ritm de crestere de aproximativ 25%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO