„În prezent există 40 de locaţii La Casa, dintre care opt sunt restaurante, iar restul magazine clasice. În Cluj-Napoca avem 12 dintre magazine, restul lor fiind localizate în 13 oraşe din Transilvania“, spune Bogdan Cenan, director comercial al La Casa.
Restaurantele La Casa sunt amplasate în clădirile de birouri din zonă, compania fiind cel mai mare operator de restaurante din Cluj-Napoca, cu peste 3.500 de clienţi zilnici. Acestora li se adaugă 11.000 de clienţi zilnici în magazinele clasice, potrivit datelor transmise de oficialii La Casa.
„Începând cu anul acesta am dezvoltat un nou concept de restaurant, localizat în zonele pietonale şi care include preparate gourmet şi un magazin de delicatese, primul fiind deschis în Cluj-Napoca.“
La fel ca şi celelalte businessuri ale sale, Dorel Goia a pornit afacerea La Casa acasă, în Transilvania. El mai este acţionar şi în cadrul companiei de construcţii ACI Cluj şi al producătorului de materiale de construcţii Teraplast.
„Pentru acest gen de business magazinele trebuie să fie pe o rază de maximum 300 de km de punctul de producţie, astfel că intrarea pe piaţa din Bucureşti ar impune un punct de producţie în zonă. Momentan ne concentrăm pe dezvoltarea businessului în zona Transilvaniei (...).“