Companii

Vanilla Leather Shoes, producător român de pantofi: Ne-am orientat către fabricarea de măşti din bumbac. Am angajat patru oameni noi în această perioadă şi avem în vedere deschiderea unei noi linii de business

Vanilla Leather Shoes, producător român de pantofi:...

Autor: Alexandra Cepăreanu

10.04.2020, 13:59 214

Compania românească Vanilla Leather Shoes, care produce încălţăminte de damă şi genţi, şi-a îndreptat activitatea către fabricarea de măşti din bumbac, în contextul pandemiei de COVID-19 care a îngheţat linia de business de bază a firmei. Pentru a produce 20.000 de măşti din bumbac, compania a mai angajat patru persoane, iar în prezent înregistrează un număr de 14 salariaţi, a spus pentru ZF Ioana Cristodoru administratorul companiei.

„Am fost nevoiţi să ne orientăm atenţia către fabricarea altor produse decât cele pe care le comercializăm în mod normal. În momentul de faţă lucrează 14 oameni, am reuşit să evităm concedierile, chiar am făcut patru noi angajări şi am cumpărat utilaje specifice croitoriei”, a spus Ioana Cristodoru.

Cele 20.000 de măşti din bumbac produse de Vanilla Leather Shoes au fost achiziţionate atât de persoane fizice, cât şi de companii.

Criza generată de coronavirus a influenţat şi procesul de achiziţie, astfel, problemele care apar în aceast segment sunt creşterea preţurilor şi a perioadelor de livrare a materiilor prime, a adăugat administratora companiei.

„Procesul se desfăşoară relativ normal, colaborăm cu aceeaşi furnizori. Singurul lucru care s-a schimbat a fost preţul de achiziţie, mult mai mare decât cel obişnuit, şi timpul de aşteptare după materia primă. Din fericire, avem foarte multe depozite cu materie primă  în ţară.”

De asltfel, achiziţia utilajelor specifice croitoriei au dus la creionarea unui nou plan de business care include şi producţia de îmbrăcăminte.

„Putem spune că această situaţie ne-a inspirat în a creea un nou business plan. Având în vedere că am angajat oameni noi, nu am vrea că după ce trece cererea de măşti să nu mai colaborăm, astfel că avem în vedere lansarea unei noi ramuri de business, colecţia de haine.

Ioana Cristodoru consideră că în această perioadă antreprenorii trebuie să îşi respecte planurile de business, „care ar trebui să conţină inclusiv un scenariu al unei situaţii de criză.”

„Dacă planul va fi instrumentat corect, impactul acestei crize în activitatea companiei va fi unul pozitiv. În această perioadă avem nevoie de campanii de educare a populaţiei, de informare. Iar pentru a reporni economia, statul ar trebui să sprijine IMM-urile cu soluţii reale.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO