Companii

Vânzările Metro în România au fost afectate în trimestrul trei de măsurile de austeritate

Vânzările Metro în România au fost afectate în trimestrul trei de măsurile de austeritate

Autor: Popescu Vlad

02.11.2010, 11:35 24

Vânzările grupului german Metro în Europa de Est au crescut întrimestrul al treilea cu 10,1%, la 4,25 miliarde euro, în principaldatorită performanţelor bune din Rusia şi Turcia, însă rata decreştere a fost afectată de piaţa românească, unde măsurile deausteritate au afectat sectorul retail.

În primele nouă luni ale anului, vânzările Metro în Europa deEst au urcat cu 7,1%, la 12 miliarde euro, se arată într-un raportfinanciar al companiei.

Divizia Cash & Carry a înregistrat vânzări de 8,18 miliardeeuro în regiune în perioada ianuarie-septembrie, din care 2,93miliarde euro în trimestrul al treilea, în urcare cu 3,2%,respectiv 7,1%.

Real a avut performanţe mai bune în Europa de Est, cu vânzări de2,18 miliarde euro la nouă luni (+16,3%), respectiv 722 milioaneeuro în intervalul iulie-septembrie (în urcare cu 10,6%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO