Companii

Vânzările Smithfield în România au urcat cu 25% în perioada mai-ianuarie

Autor: Marius Oncu

12.03.2012, 00:00 95

Vânzările Smithfield Foods în România au crescut cu 25% în primele nouă luni ale anului fiscal 2012, perioadă încheiată în ianuarie, la 184,3 mil. dolari, în timp ce profitul operaţional a scăzut cu aproape 70%, iar grupul anticipează îmbunătăţirea rezultatelor după reluarea exporturilor în UE.

"Am primit aprobarea să exportăm produse din carne de porc din România în alte state ale Uniunii Europene. În consecinţă, ne aşteptăm şi la îmbunătăţirea rezultatelor operaţiunlor pe segmentul cărnii în România pentru actualul an fiscal (care se încheie în aprilie, n.red.), dar şi pentru anul fiscal 2013", se arată într-un raport al grupului american.

Vânzările în România s-au situat la 147,2 mil. dolari în primele nouă luni din anul fiscal 2011. Profitul operaţional a coborât cu 68% în primele nouă luni din anul fiscal 2012, de la 8,5 milioane de dolari în perioada similară a anului fiscal 2011 la 2,7 milioane de dolari. Subvenţiile de la stat au contribuit la profitul operaţional din România cu 3,9 milioane de dolari în anul fiscal 2012.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO