Companii

Vicepreşedinte P&G: Multe idei bune au luat naştere în România şi le-am exportat

Robert van Pappelendam

Robert van Pappelendam

Autor: Mădălina Dediu Panaete

07.12.2015, 00:07 792

Robert van Pappelendam, vicepreşedinte al diviziei de produse de curăţare şi îngrijire a hainelor în cadrul Procter&Gamble, spune că piaţa bunurilor de larg consum din România se va dezvolta în următoarea perioadă, nu fără a trece însă printr-o serie se schimbări importante. Spre exemplu, seg­men­tul de detergenţi lichizi va creşte în România în următorii ani, urmărind astfel trendul prezent în tot estul Europei, care tinde să se alinieze la cel din vest.

„Cred că segmentul capsulelor va ajunge la 20-25% din piaţă în următorii cinci ani, Vedem în unele ţări din Balcani, dar şi în România, că aceste capsule se vând foarte bine în magazinele tradi­ţionale pentru că acestea le comercializează la bucată. În pre­zent, cred că această categorie reprezintă circa 5-10% din piaţă“, a mai spus executivul prezent la evenimentul P&G Future Fabrics din Barcelona.

P&G este unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum din lume, având în portofoliu branduri precum Ariel, Tide, Lenor (produse pentru haine), dar şi produse pentru îngrijire personală şi a casei.

În estul Europei, cea mai mare piaţă este Rusia, însă executivul spune că ţări precum Ucraina, Polonia sau România sunt importante pentru P&G.

„România este o piaţă importantă pentru noi. De altfel, este una dintre cele mai de succes pieţe pe care activăm pe segmentul detergenţilor pentru haine. Multe idei bune au luat naştere în România, pe care le-am exportat apoi şi pe alte pieţe.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO