Companii

ZF lansează o nouă emisiune, Timişoara Capitală Europeană a Culturii în 2023, un proiect realizat cu susţinerea Băncii Transilvania. Săptămânal, în fiecare marţi, de la ora 16:00, antreprenorii şi executivii din oraşul de pe Bega vin să povestească despre cum a crescut şi cum s-a dezvoltat Timişoara în ultima perioadă.

ZF lansează o nouă emisiune, Timişoara Capitală...

Autor: Cristina Roşca

11.09.2023, 00:05 251

Oraşul de pe Bega a reuşit să se reinventeze în ultimii ani, printr-o serie de iniţiative de business, culturale şi de lifestyle, pentru a deveni în 2023 Capitală Europeană a Culturii.

Expoziţii, spectacole, workshop-uri şi concerte, piese de teatru, ateliere şi recitaluri, toate se întâmplă în acest an la Timişoara. Zeci, poate chiar sute de evenimente pun urbea pe harta europeană a culturii.

Dar dincolo de aceste acţiuni, oraşul este un organism viu, unde antreprenorii şi exe­cu­tivii construiesc, dez­voltă, inau­gu­rează şi o iau de la capăt. Fie că e vorba de hoteluri sub brand inter­naţional, fie de ca­fenele de specialitate, de restaurante ori de alte iniţiative, lucrurile se întâmplă, iar Timişoara nu mai este doar un oraş industrial care se duce devreme la culcare.

În acest context, Ziarul Financiar, în parteneriat cu Banca Transilvania - partenerul principal al programului Timişoara Capitală Europeană a Culturii 2023 -, vă prezintă în fiecare zi de marţi, de la ora 16:00, emisiunea Timişoara Capitală Europeană a Culturii. Astfel, săptămânal, antreprenorii şi executivii din oraşul de pe Bega vin să povestească despre cum a crescut şi cum s-a dezvoltat Timişoara în ultima perioadă. Care sunt evenimentele ce nu trebuie ratate în următoarea perioadă în oraş? Care sunt investiţiile care se întâmplă? Care sunt brandurile care au luat naştere în urbea din vestul ţării şi care cuceresc ele acum România? Acestea sunt doar câteva întrebări la care vom căuta - şi vom găsi - răspuns marţi de marţi.

În prima ediţie, cea de marţi, 12 septembrie, invitaţii emisiunii Timişoara Capitală Europeană a Culturii vor fi Ovidiu Şandor, fondatorul proiectului Isho şi al fundaţiei Art Encounters, şi Andreea Anca Nare, cofondator al parfumeriei de nişă Niche Parfumerie.

Ei povestesc despre cele mai relevante evenimente care au loc în oraş, despre ce businessuri noi apar ca harta Timişoarei şi în împrejurimi, despre ce se întâmplă în urbe după birou, după afaceri, dar şi despre multe alte lucruri pe care le veţi descoperi direct de la sursă.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO