Laurenţiu Ilie, proprietar şi director general al Kitchen Shop: Anul acesta estimăm un plus de 10% într-un mod pesimist, iar într-un mod optimist ar fi un 20-25%. Anual am înregistrat creşteri de 30% a cifrei de afaceri, dar este greu să menţii un avans constant în industria de retail.
În prezent, compania Kitchen Shop operează 18 magazine fizice, dintre care 17 sunt deschise pe piaţa din România şi unul în Ungaria, la Budapesta.
Laurenţiu Ilie, un antreprenor român care în urmă cu mai puţin de un an a deschis primul magazin sub brandul Kitchen Shop pe piaţa din Ungaria, la Budapesta, estimează că într-un an, maximum doi, această unitate va înregistra afaceri de 3-4 milioane de euro.
El este proprietarul şi directorul general al retailerului de echipamente de bucătărie Kitchen Shop, un business românesc pornit în urmă cu 10 ani care operează pe piaţa locală o reţea de 17 magazine. Acestea comercializează echipamente pentru bucătărie şi au ajuns la afaceri de peste 10 milioane de euro în 2018. „Cred că ne-am apropiat anul trecut de 1 milion de euro ca vânzări pe piaţa din Ungaria, dar dacă facem 10 milioane de euro în România, ne aşteptăm să facem 3-4 milioane de euro într-un an-doi şi pe piaţa vecină“, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Laurenţiu Ilie, proprietar şi director general al Kitchen Shop.