Ministrul Turismului a convocat membrii autorităţilor şipersoanele din mediul privat, care au făcut parte din Consiliul deBrand şi care au votat varianta finală a siglei brandului de ţarăla propunerea companiei spaniole de branding THR-TNS, pentru adecide ce se va întampla cu logo-ul care are ca element o frunzăfoarte asemănătoare cu logo-ul unui proiect pentru autobuzeecologice. Întâlnirea este stabilită în cursul zilei de astăzi, laora 16:00 în cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şITurismului, în urma discuţiilor de astăzi, logo-ul pentru brandulde ţară ar putea fi modificat, potrivit unor participanţi.
Consiliul de Brand, a fost format din reprezentanţiiministerelor Culturii, Economiei, Afacerilor Externe,Dezvoltării Regionale şi Turismului, dar şi ai marilor agenţiide turism din România şi Asociaţiei Hotelierilor. Astfel pe listaConsiliului au apărut nume ca George Copos sau Radu Enache,proprietarul lanţului hotelier Continental, Lucia Morariu,proprietarul agenţiei Eximtur, dar şi reprezentanţi aiasociaţiilor din turism ca Daniel Vasilescu, preşedinteleFederaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), CorinaMartin, preşedintele ANAT, Maria Stoian, reprezentantaturismului rural, sau Rodica Toncea, care reprezintă turismulbalnear. Întâlnirile reprezentanţilor României cu firma spaniolăcare a prezentat stadiul proiectului pentru brandul de ţară au fostconsiliate de Asociaţia Română a Profesioniştilor în RelaţiiPublice, de UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România) şiIAA România (International Advertising Association România).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels