Eveniment

Consiliul de Brand, chemat la Ministerul Turismului pentru a decide soarta brandului de ţară

02.08.2010, 14:03 33

Ministrul Turismului a convocat membrii autorităţilor şipersoanele din mediul privat, care au făcut parte din Consiliul deBrand şi care au votat varianta finală a siglei brandului de ţarăla propunerea companiei spaniole de branding THR-TNS, pentru adecide ce se va întampla cu logo-ul care are ca element o frunzăfoarte asemănătoare cu logo-ul unui proiect pentru autobuzeecologice. Întâlnirea este stabilită în cursul zilei de astăzi, laora 16:00 în cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale şITurismului, în urma discuţiilor de astăzi, logo-ul pentru brandulde ţară ar putea fi modificat, potrivit unor participanţi.

Consiliul de Brand, a fost format din re­pre­zentanţiimi­nisterelor Culturii, Eco­no­miei, Afa­ce­ri­lor Externe,Dez­vol­tării Regionale şi Tu­ris­mului, dar şi ai marilor agenţiide turism din România şi Asociaţiei Hotelierilor. Astfel pe listaConsiliului au apărut nume ca George Copos sau Ra­du Enache,proprietarul lanţului hote­lier Continental, Lucia Mo­rariu,pro­prietarul agen­ţiei Exim­tur, dar şi reprezentanţi aiaso­ciaţiilor din turism ca Daniel Vasilescu, preşe­din­teleFederaţiei Patrona­te­lor din Turismul Ro­mânesc (FPTR), CorinaMar­tin, preşe­dintele ANAT, Maria Sto­ian, reprezen­tantaturismului rural, sau Ro­dica Toncea, care reprezintă turismulbalnear. Întâlnirile reprezentanţilor României cu firma spaniolăcare a prezentat stadiul proiectului pentru brandul de ţară au fostconsiliate de Asociaţia Română a Profesioniştilor în RelaţiiPublice, de UAPR (Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România) şiIAA România (International Advertising Association România).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO