Eveniment

ProMotor iese intr-o noua grafica

25.11.2005, 22:27 21

Revista ProMotor sarbatoreste in luna decembrie doi ani de existenta pe piata prin trecerea la un nou format si o grafica mai atractiva, precum si prin distribuirea, alaturi de revista, a unui CD cu piese special alese pentru sofat. Noul format al ProMotor, revista editata de PubliMedia International, aduce un logo mai modern si mai stilizat, rubrici noi, precum si o grafica mai atractiva si subiecte mai incitante. Edwin Keleti, redactorul-sef al ProMotor, spune ca revista a pornit la drum pe o piata aglomerata, dar cu avantajul sustinerii unui grup media puternic. Astfel, realizata de o echipa tanara, coerenta si ambitioasa, ProMotor a reusit la putin peste un an de la lansare sa devina numarul unu pe piata de profil. Potrivit SNA, in perioada iulie 2004 - iulie 2005, ProMotor s-a impus ca cea mai citita publicatie pe segmentul auto, cu 301.000 de cititori, in medie, pe aparitie. "Aceste reviste contin multe materiale internationale, traduse in limba romana. A fost un imbold pentru noi de a nu recurge la aceeasi practica, de a cumpara materiale, ci de a le face noi. De altfel, materialele de calitate, retorica haioasa, nu foarte tehnicista, dar coerenta, precum si evenimentele organizate la nivel international ne-au propulsat in top", a explicat Keleti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO