Eveniment

Putini turisti in Grecia

08.10.2003, 00:00 15



Bugetul de marketing alocat de Grecia pentru turism, mult inferior cheltuielilor pentru publicitate realizate de unele companii, reduce sansele industriei de a profita de organizarea la Atena a Jocurilor Olimpice din 2004, considera hotelierii eleni, citati de Reuters. Organismul de stat pentru turism EOT a cheltuit numai 7,5 milioane de euro in primele opt luni ale anului pentru promovarea Greciei, a declarat Giorgos Tsakiris, presedintele Asociatiei Hoteliere din Atena. In plus, "EOT a dezvaluit recent un program de marketing cu o valoare de 9 milioane de euro pentru 2004 care, pe baza necesitatilor noastre actuale, este insuficient", a spus Tsakiris. El a deplans, totodata, incapacitatea Atenei de a atrage turisti, spre deosebire de orasul care a gazduit precedentele Jocuri Olimpice - Sydney, la mai putin de un an pana la inceperea evenimentului. "Rata de ocupare a hotelurilor din Atena inaintea Jocurilor Olimpice este cu 15-20% sub cea din Sydney in aceeasi perioada. Sperantele noastre pentru o afluenta crescuta nu au fost confirmate", a spus el. Traficul turistilor din acest an a suferit si impactul razboiului din Irak, al epidemiei de pneumonie atipica si al incetinirii ritmului de crestere economica pe plan mondial, numarul clientilor inregistrati de hoteluri in perioada ianuarie-iulie fiind in scadere cu 13,6%. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO