Eveniment

Revista The One a fost preluata de MediaPRO

09.12.2005, 20:51 60

Compania de publishing a MediaPRO PubliMedia a preluat de la Inter Press Group revista The ONE, care se adreseaza publicului feminin cu educatie superioara, venituri peste medie si un stil de viata sofisticat. "Ne propunem sa facem importante investitii in marca The ONE, incepand cu prima parte a anului 2006, astfel incat in 12-18 luni aceasta sa devina lider de audienta si tiraj pe segmentul sau de piata. Publicatia e pozitionata pe segmentul premium si, de acum inainte va beneficia si de valoarea adaugata pe care mecanismul de promovare al unui grup de publishing de talia PubliMedia o poate conferi. Sunt convins ca va fi o preluare de succes si ca, impreuna cu noii nostri colegi, vom face din The ONE un reper pentru publicatiile adresate femeilor", a declarat Dragos Stanca, director general al PubliMedia International. La randul sau, Vicki Georgescu, senior editor The ONE, considera ca aceasta achizitie reprezinta un moment important pentru consolidarea pozitiei revistei pe piata publicatiilor glossy din Romania. Echipa editoriala care a realizat pana acum revista se va ocupa in continuare de produs si va beneficia de experienta jurnalistilor profesionisti ai MediaPRO, care vor colabora cu publicatia. Conform declaratiilor editorilor, The ONE se va integra perfect in portofoliul PubliMedia - companie care editeaza in prezent un cotidian national - Ziarul Financiar, 10 reviste si 7 ziare locale. In 2005, PubliMedia a inregistrat doua importante succese in zona publicatiilor care li se adreseaza femeilor, prin relansarea bilunarului ACASA Magazin si lansarea revistei lunare Ce se intampla, DOCTORE?".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO