Zarea Bucuresti, producatorul sampaniilor Athenee Palace si Dorato, va investi anul acesta peste sapte milioane de euro (valoare calculata in sistem rate card) in promovarea brandului Milcov. "Evolutia brandului a fost sustinuta de investitiile in promovare. Estimam o crestere a vanzarilor cu 23% pentru 2008", a declarat Andreea Ghita, brand manager al Zarea. Potrivit reprezentantilor companiei, care citeaza MEMRB, brandul Milcov a inregistrat in perioada aprilie 2007-martie 2008 o crestere de 13% a cotei de piata in volum in urma investitiilor realizate in promovare. Brandul Milcov a fost relansat anul trecut printr-o investitie de peste 6 mil. euro, dupa ce Inalta Curte de Casatie si Justitie (ICCJ) a hotarat interzicerea producerii si comercializarii marcii Milcov de catre producatorul de vinuri si bauturi alcoolice Vincon Vrancea. Zarea, companie detinuta in proportie de 80% de companiile Karom Trading Import Export si Ambra, ambele controlate de producatorul german de sampanie Schloss Wachenheim, a inregistrat anul trecut cu o cifra de afaceri de 19,5 mil. euro, in crestere cu 43% fata de anul precedent, in timp ce profitul s-a diminuat de la 2,7 mil. euro in 2006 la 40.000 de euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels