• Leu / EUR4.9461
  • Leu / GBP5.7088
  • Leu / USD4.7286
Femei în business

Proiect ZF/Vodafone. Femei în Business. Ilinca Szekely, fondatoare, Atelier Dulce Amărui: România este codaşă la consumul de prăjituri fără zahăr, dar oamenii încep încet-încet să fie mai atenţi la ce mănâncă, să elimine din zahăr

18.05.2022, 10:41 Autor: Ramona Cornea

Ilinca Szekely, fondatoarea Atelierului Dulce Amărui, un laborator în care lucrează prăjituri vegane, afirmă că România este codaşă la consumul de prăjituri fără zahăr, însă oamenii încep încet-încet să fie mai atenţi la ce mănâncă, să elimine din zahăr.

”Din păcate, în raport cu alte state suntem destul de codaşi, suntem destul de jos, însă am observat de la un an la altul o creştere uşoară, cu paşi mici. Oamenii încep din ce în ce mai mult să fie atenţi la ce mănâncă, încep să elimine din zahăr, încep să mănânce cât mai sănătos şi se vede o uşoară creştere treptată pe partea de alimentaţie sănătoase. La început, oamenii erau destul de reticenţi, chiar şi în ziua de astăzi avem persoane care nu ştiu ce înseamnă raw vegan şi încercăm să le explicăm tuturor. După ce le degustă, mulţi rămân foarte surprinşi”, a declarat Ilinca Szekely în cadrul emisiunii Femei în Business, realizată de ZF în parteneriat cu Vodafone.

Ilinca Szekely a intrat în antreprenoriat din dorinţa de a oferi celor dragi prăjituri sănătoase, iar ulterior şi-a transformat pasiunea în business. Astăzi conduce un laborator în care lucrează prăjituri vegane, cu vânzări de peste 1 milion de lei anual. Dulce Amărui este un atelier de prăjituri organice fără lactoză, zahăr sau gluten.

Vodafone România a lansat pachetul comercial „Special Edition, Vodafone – Ziarul Financiar“, care le oferă companiilor mici şi mijlocii o soluţie completă de servicii de conectivitate, acces nelimitat la platforma ZF Corporate şi suport printr-un consultant Vodafone dedicat.

Acesta este un fragment din interviul acordat de Ilinca Szekely, fondatoarea Atelierului Dulce Amărui, în emisiunea Femei în Business. Urmăriţi interviul integral aici.

 

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Vodafone