Innovx BCR

InnovX – BCR. Evelina Necula, cofondator Kinderpedia: Ne-am atins ţinta de a trece de venituri lunare recurente de 50.000 de euro. Suntem motivaţi să apăsăm pedala de acceleraţie în ceea ce priveşte creşterea

22.12.2021, 00:07 Autor: Adrian Seceleanu

Diana Dumitrescu, CEO al programului InnovX: Începând de anul viitor vom avea un community program axat foarte mult pe partea de comercializare, de discuţii cu corporaţii, de discuţie cu investitori şi bineînţeles de expunere internaţională.

Kinderpedia, un start-up care a trecut prin programul de accelerare a afacerilor din tehnologie InnovX-BCR, şi-a atins ţintele de venituri pentru acest an şi se pregăteşte, folosindu-se şi de finanţarea de aproape 2 mil. euro obţinută în acest an, să accelereze în 2022 planurile de creştere.

„2021 a fost un an în care am muncit la fel de mult dacă nu chiar mai mult decât în 2020 - deşi în 2020 nu ni se părea posibil, credeam că aceea este capacitatea maximă. E bine că poţi ca antreprenor să descoperi lucruri noi despre tine şi despre puterile tale în fiecare zi şi în fiecare nou ciclu de creştere a afacerii. E un an care nouă ne-a adus într-adevăr nişte satisfacţii extraordinare - pe de o parte faptul că am reuşit ceea ce ne propuseserăm ca în toamna aceasta să depăşim venituri lunare recurente de 50.000 de euro. E o cifră care ne vorbeşte despre sustenabilitatea businessului şi ne dă aripi şi încredere să creştem şi să investim în extindere”, a declarat Evelina Necula, cofondator al Kinderpedia, în cadrul emisiunii InnovX BCR, un proiect ZF şi BCR. „Totodată a fost anul în care am atras o rundă semnificativă de finanţare de 1,8 milioane de euro care, iată, şi ea ne dă resursele necesare pentru toate ambiţiile viitoare şi ne motivează să apăsăm pedala de acceleraţie în ceea ce priveşte creşterea. Am lansat un modul nou - un modul pe care utilizatorii noştri ni l-au solicitat şi îl aşteptau de multă vreme şi care integrează cumva şi întregeşte serviciile şi funcţionalităţile pe care le oferim şcolilor - e vorba de monitorizarea progresului şcolar. Dacă înainte pe Kinderpedia aveau componenta de comunicare, cu toate instrumentele necesare ei, cea de management al clasei, cea de management dar şi de management financiar cu precădere pentru instituţiile private, ce îşi doreau foarte mult este ca în completarea acestei dimensiuni de comunicare să aibă şi un instrument care să facă transparent progresul copiilor, fie ei în sectorul preşcolar sau în ciclul şcolar atât în comunitatea şcolară cât şi către părinţi.”

Kinderpedia este „o soluţie de comunicare şi management pentru o educaţie care se adresează atât şcolilor cât şi grădiniţelor. Modelul nostru de business este unul de tip SaaS (Software as a service) -  disponibil pe bază de abonament şi şcoala este cea care achită abonamentul pentru că din ecosistemul şi din interiorul şcolii se generează cel mai mult conţinut şi cea mai multă valoare pentru elevi, pentru părinţi şi evident şi pentru profesori ca participanţi la acest proces şi la această interacţiune“.

„În momentul de faţă cea mai mare parte a veniturilor vine din zona educaţiei private şi încă sunt preponderente veniturile din România dar ne bucură să vedem că ponderea veniturilor internaţionale e din ce în ce mai mare şi ne aşteptăm la cel puţin la o echilibrare pe parcursul anului”, a adăugat Evelina Necula.

De ce s-a înscris Kinderpedia în programul InnovX? “Cred că atunci când eşti antreprenor şi mai ales dacă ai nişte ambiţii de scalare nu poţi şi nu îţi permiţi să te opreşti din învăţat niciodată. Şi eu îmi amintesc ca o anecdotă o interacţiune cu Diana din perioada de selecţie, în care ne-a avertizat <<Să ştiţi că veţi munci foarte mult în cadrul acestui program. Aveţi timp?. Sunteţi pregătiţi pentru asta? Şi e foarte mult de învăţat!>> Şi i-am spus <<Da, suntem perfect convinşi că avem în continuare multe lucruri de învăţat şi cu totul deschişi să o facem alături de voi>>. Ceea ce s-a şi întâmplat într-adevăr: au fost şase săptămâni în care am avut cursuri în fiecare zi, care apoi s-au continuat cu masterclass-uri, cu sesiuni de mentorat, şi cu tot felul de întâlniri şi oportunităţi de parteneriat care au venit ca parte a programului şi ca o continuare a nevoilor pe care noi le-am formulat în cadrul acestui program”.

Programul este într-adevăr unul foarte intens, a completat Diana Dumitrescu, CEO al InnovX BCR în cadrul emisiunii. “Start-up-urile trebuie să se aştepte la foarte multe lucruri şi în primul rând la un program intens, un program foarte disciplinat, la multă expertiză din partea mentorilor noştri şi bineînţeles la rezultate. Partea de rezultate o facem împreună cu ei, noi cumva devenim o echipă extinsă a start-up-urilor prin expertiza specificş fiecărui mentor. Programul de anul viitor, pentru care s-au făcut câteva modificări, va fi împărţit în trei programe să spunem aşa. Primul este programul de pre-accelerare unde într-adevăr start-up-urile vor învăţa metodologii gen disciplined entrepreneurship, Blue Ocean şi bineînţeles tot felul de workshop-uri cu subiecte interesante şi foarte importante pentru ei. După această etapă, care este o etapă foarte competitivă - din cei 20 vor rămâne doar 10, care vor trece mai departe, într-o perioadă îi spunem noi de accelerare. De ce de accelerare? Pentru că în acel moment de fapt încep companiile să se întâlnească cu investitorii, încep companiile să primească indicatori foarte bine delimitaţi de atragere de finanţări, de atragere de noi clienţi, de atragere de voluntari. Această etapă la fel este tot de şase săptămâni ca etapa anterioară - cea de accelerare educaţională să spunem - iar totul se încheie fără o perioadă foarte clară, deci mergem în continuare iată cu alumnii, cei 10, într-un community program. Începând de anul viitor vom avea un community program axat foarte mult pe partea de comercializare, de discuţii cu corporaţii, de discuţie cu investitori şi bineînţeles de expunere internaţională. Acest program repet nu are o durată predefinită.”

 

Diana Dumitrescu, CEO al InnovX

Diana Dumitrescu, CEO al InnovX: Start-up-urile trebuie să se aştepte la foarte multe lucruri şi în primul rând la un program intens, un program foarte disciplinat, la multă expertiză din partea mentorilor noştri şi bineînţeles la rezultate

O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Innovix BCR