• Leu / EUR4.7249
  • Leu / GBP5.2925
  • Leu / USD4.2241

Ce mai învaţă executivii la programele de MBA: cum să îi lase pe angajaţi să preia iniţiativa şi să reducă din costurile cu managerii

27 mai 2019 Autor: Adelina Mihai

Managementul inovării, un concept menit să genereze venituri din proiectele inovative din organizaţii devenit popular cu precădere în ultimii ani, a ajuns să fie o preocupare constantă a executivilor de top, care învaţă la programele de tip MBA cum să acorde mai multă autonomie angajaţilor care nu au funcţii manageriale.

“Managementul inovării introduce o abordare nouă în management, care este complet diferită de cele existente. Aceasta se bazează pe responsabilizarea angajaţilor la un nivel fără precedent şi implică o descentralizare radicală. Când este comparat cu alte tipuri de inovaţii din companii, managementul inovării se remarcă prin faptul că are o contribuţie semnificativă la dezvoltarea avantajelor competitive şi sustenabile”, a spus Stelios Kehaghias, Director of Training & Development /Industrial Liaison of the Executive Development Centre în cadrul şcolii de afaceri City College, International Faculty of the University of Sheffield. 

Unul dintre efectele pe care le are aplicarea noţiunilor de management al inovării în organizaţii este reducerea costurilor cu angajaţii din management şi creşterea nivelului de loialitate din organizaţie. “Întrucât sunt mai puţini manageri în organizaţie într-o abordare de management al inovării, costurile sunt reduse, iar companiile au astfel posibilitatea de a-şi plăti mai bine angajaţii de pe nivelurile mai joase. 

Angajaţii care au libertatea de a acţiona într-o companie manifestă un nivel mai ridicat de iniţiativă şi au ocazia să îşi atingă astfel potenţialul creativ”, a mai spus Stelios Kehaghias. Prin urmare, a adăugat el, această nouă abordare creşte nivelul de satisfacţie a angajaţilor, ceea ce se transpune într-un grad mai ridicat de loialitate din partea acestora. 

Aplatizarea ierahiilor şi creşterea transparenţei din organizaţii este şi una dintre cerinţele noilor generaţii de angajaţi, care sunt mai interesaţi de roluri care să le aducă împlinire profesională, conformă cu valorile lor. De aceea, subiectul managementului inovării a devenit o temă preferată şi solicitată de executivii de top, care învaţă ABC-ul acestui tip de abordări în programele de educaţie managerială.

“Programul de MBA al Sheffield University contribuie la dezvoltarea abilitaţilor manageriale prin oferiea unei mai bune înţelegeri a proceselor teoretice, a abordărilor de management noi şi inovative şi a celor mai bune practici prin care managerii pot evalua şi aplica noile tehnici în funcţie de nevoile din organizaţiile în care activează”.


Universitatea Internaţionala Sheffield CITY College este una din cele şase facultăţi din Universitate şi singura ce are sediul peste hotare. Prin unirea UK-ului cu Sud-Estul si Estul Europei, Facultatea Internaţională oferă studenţilor oportunitatea unică de a studia pentru a obţine o diploma de top britanică a Universtăţii Sheffield în regiunea lor.

Executive MBA (EMBA) este un program inovator conceput pentru managerii din ziua de azi şi oamenii de afaceri ce doresc să îşi îmbunătăţească abilităţile şi cunoştinţele lor profesionale, pentrucarieră şi dezvoltare personală. Participanţii acestui program îşi îmbogăţesc experienţa şi  împărtăşeasc cele mai bune practici cu oameni din alte culturi, ţări şi industrii. În fiecare an, managerii de nivel înalt de la companii de top din Europa de Sud-Est şi Europa de Est sunt admişi la programul nostru de MBA. Executivii nu trebuie să renunţe la poziţiile lor sau să-şi întrerupă cariera pentru a participa la curs, întrucât programul de desfăşoară pe durata weekend-ului (1 weekend pe lună).

După completarea cu success a programului, absolvenţii nostrii primesc titlul de Master în Managementul Afacerilor (MBA) direct de la Universitatea Sheffield, UK.
Pentru mai multe informaţii, contactaţi-ne.

 

O campanie Ziarul Financiar și The University of Sheffield