Media & Advertising

Adrian Boţan, McCann Erickson: Lucrăm la o campanie globală pentru Beko

Autor: Cristina Bellu

30.06.2015, 00:05 301

Adrian Boţan,  director de creaţie la McCann Erickson Worldgroup, a povestit ieri la ZF Live despre modul în care criza a schimbat modul de acţiune al companiei, dar şi despre cât de valoros este un premiu internaţional pentru cartea de vizită a unei firme de publicitate.

„După criza din 2008 ne-am decis să atacăm piaţa din regiunea centrală şi est-europeană. În loc să încercăm să creştem pe piaţa internă aflată în scădere, ne-am propus să creştem pe piaţa externă. În momentul acesta lucrăm la o campanie globală pentru un client nou – Beko. Este o relaţie de business pe care am construit-o în timp. La început am făcut proiecte mai mici şi în felul acesta am ajuns să lucrăm cu ei“, a spus Boţan în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO