Media & Advertising

McCann Bucureşti şi Vodafone Romania câştigă 4 lei de bronz la Cannes Lions 2015

McCann Bucureşti şi Vodafone Romania câştigă 4 lei...
24.06.2015, 13:26 792
Agenţia de publicitate McCann Bucuresti a castiga pentru al 5-lea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions. In 2015, a anuntat compania. Campaniile castigatoare sunt "Bunici de Duminica” si „Ghita Ciobanul”.
 
"Cand publicitatea imbratiseaza realitatea, se nasc legendele noii lumi digitale. Cu Ghita, am reusit sa construim eficienta de business care a spart barierele oricaror recunoasteri nationale si internationale, pana la Cannes Effectiveness, devenind astfel cea mai premiata idee din grupul Vodafone. Si n-am fi reusit asta fara o echipa care traieste cu intensitate maxima acest brand, de la viziune pana la detaliu”, a declarat Laura Barbu, Director, Brand & Marketing Communication, Vodafone Romania.
 
"Am facut o traditie din a castiga premii cu campanii cunoscute de toata lumea, campanii facute pentru clienti mari, pentru branduri puternice. Asta ne ajuta sa ne concentram si sa ridicam stacheta in work-ul de zi cu zi. Acolo sta cheia creativitatii. Felicitari tuturor romanilor care au luat anul acesta premii la Cannes. Sunt idei pe care mi-as fi dorit sa le avem noi. Si asta cred ca e cea mai mare lauda. Sunt trofee aduse pentru Romania si asta e cel mai important. "Impreuna suntem mai puternici", ca sa citez brandul care ne-a adus patru lei anul acesta", a spus si Catalin Dobre, Executive Creative Director McCann Bucuresti.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO