Media & Advertising

Cat conteaza pretul in comert? Ce marci au iesit castigatoare din anul crizei

Cat conteaza pretul in comert? Ce marci au iesit castigatoare din anul crizei
10.06.2010, 13:48 40

Stefan Liute, director de strategie la Grapefruit, crede ca inprezent, cand in piata se inregistreaza scaderi dramatice devanzari, palierul de pret nu conteaza - indiferent ca este vorba deeconomic, mediu sau premium - ci calitatea managementului de brandsi a managementului afacerii.

Nici originea brandurilor - fie romanesti sau internationale - nujoaca un rol prea important, dar ea se coreleaza cu "o cultura deafaceri mai solida, mai asezata, iar aceasta este un factor desucces, indiferent de perspectiva (scurta sau lunga)". Astfel,scoala facuta de marci prin alte tari, vreme de multi ani, ajungesa conteze.

Cu toate acestea, o serie intreaga de marci, printre care Ursus siDanone, au iesit castigatoare dupa primul an de criza, majorandu-sicota de piata in detrimentul competitiei.

Cititi mai multe despre castigatorii crizei pewww.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24