Media & Advertising

Galbenul revine in promovarea Bergenbier

01.04.2010, 19:43 77

Bergenbier, al treilea producator de bere din Romania, a datieri startul unei campanii de promovare, care contine foarte putineindicii referitoare la brand, dar care se distinge prin faptul caeste construita in jurul culorii galben, cea care a facut dinBergenbier una dintre marcile de top din industria berii, cuvanzari estimate la 100 de milioane de euro in 2008.

Reprezentantii Bergenbier au confirmat pentru ZF faptul casaptamana viitoare vor organiza un eveniment in care vor da detaliidespre strategia de promovare a brandului Begenbier, dar nu auoferit informatii legate de o posibila revenire a marcii laculoarea galbena.

Culoarea galbena a fost reprezentativa pentru acest brand timpde zece ani, perioada in care Bergenbier a fost sponsorul principalal echipei nationale de fotbal si ramane de vazut daca brandul seva intoarce la eticheta care l-a consacrat sau reprezentantiicompaniei pregatesc doar o singura campanie "in galben".

Anul trecut, in februarie, fostul actionar al producatoruluiBergenbier anunta ca a investit "cateva milioane de euro" (sumaexacta nu a fost dezvaluita) pentru a schimba culoarea Bergenbierde la galben la rosu, cat si forma ambalajului, mesajul si chiar sigustul berii. Aceasta decizie a fost luata la mai putin de doualuni din momentul in care s-a anuntat oficial faptul ca Bergenbiernu mai este sponsorul principal al echipei de fotbal aRomaniei.

Contractul de sponsorizare al echipei nationale de fotbal a fostcastigat la finalul anului 2008 de brandul Ursus, a carui culoarereprezentantiva este rosu, detinut de Ursus Breweries, filialalocala a grupului SABMiller. Ursus a platit pentru acest contractincheiat pe o perioada de patru ani peste sase milioane de euro,fiind cel mai scump contract incheiat vreodata de Federatia Romanade Fotbal cu sponsorul principal al nationalei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO