Media & Advertising

Havas, interesata de Grey Global Group

30.07.2004, 00:00 6

Grupul francez de publicitate Havas este interesat sa cumpere Grey Global Group, a spus, intr-un interviu pentru "Le Figaro", Alain de Pouzilhac, presedinte si CEO al Havas.
Daca Havas ar cumpara Grey, veniturile sale ar creste cu 50%, desi sunt unele discutii referitoare la capacitatea sa de a face o astfel de achizitie. Fiind cel mai mic dintre grupurile de publicitate, nu ar putea plati in cash, asa cum doreste presedintele Grey, Ed Meyer.
Pouzilhac a mentionat, in mod special, posibilitatea ca divizia media a Grey, MediaCom, sa fuzioneze cu Media Planning Group, a Havas, ceea ce ar duce la crearea celei mai mari agentii de media din lume. Cu toate acestea, Pouzilhac a atras atentia ca prioritatea sa este sa se concentreze pe realizarea de profituri pentru Havas in acest an, cumpararea agentiei Grey avand loc doar daca se va crea valoare pentru actionarii companiei.
Pentru ca si WPP si-a exprimat interesul fata de Grey, aceasta ar putea fi a doua oara cand cele doua grupuri de publicitate se confrunta pentru a castiga controlul asupra unei companii mai mici. In vara lui 2001, WPP si Havas s-au luptat pentru a prelua controlul asupra grupului media Tempus, detinut de catre CIA. A castigat, in cele din urma, WPP.
Grey a confirmat ca a angajat consilieri financiari pentru a analiza optiunile, inclusiv vanzarea sa. Cu toate acestea, a dezmintit ca ar vinde afacerea intr-o singura operatiune. Pe langa MediaCom, Grey Global Group detine si agentia de publicitate Grey Worldwide si shop-urile de PR GCI Group si APCO. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels