Media & Advertising

Lowe&Partners a câştigat contul producătorului de medicamente generice Labormed

Autor: Cristina Rosca

13.12.2010, 18:24 27

Lowe&Partners a câştigat contul producătorului demedicamente generice Labormed, în urma unei licitaţii organizate înperioada iunie-septembrie 2010 la care au participat patruagenţii.

Pentru campania de imagine a Labormed Lowe a dezvoltat un spotTV, iar serviciile de media sunt asigurate de agenţia BrandConnection.

"Aveam nevoie de o campanie de educare în masă, de aceea amaleas televiziunea ca şi canal media principal de comunicare",spune Mihai Fetcu, Director de Creaţie Lowe&Partners.

Grupul de media Lowe, ce include agenţiile Lowe & Partners(publicitate), Initiative (media), Hyperactive (interactive), BrandConnection (media), Lowe PR (PR) şi Medic One (comunicaremedicală), a avut anul trecut afaceri de 50,7 mil. Euro, în scăderede la 56,1 milioane euro.

Printre clienţii grupului se numără Austrian Airlines, Bayer,Boehringer-Ingelheim, Crucea Roşie Română, Eli Lilly, Ferrero,Johnson & Johnson, La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos,Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO