Lowe&Partners a câştigat contul producătorului demedicamente generice Labormed, în urma unei licitaţii organizate înperioada iunie-septembrie 2010 la care au participat patruagenţii.
Pentru campania de imagine a Labormed Lowe a dezvoltat un spotTV, iar serviciile de media sunt asigurate de agenţia BrandConnection.
"Aveam nevoie de o campanie de educare în masă, de aceea amaleas televiziunea ca şi canal media principal de comunicare",spune Mihai Fetcu, Director de Creaţie Lowe&Partners.
Grupul de media Lowe, ce include agenţiile Lowe & Partners(publicitate), Initiative (media), Hyperactive (interactive), BrandConnection (media), Lowe PR (PR) şi Medic One (comunicaremedicală), a avut anul trecut afaceri de 50,7 mil. Euro, în scăderede la 56,1 milioane euro.
Printre clienţii grupului se numără Austrian Airlines, Bayer,Boehringer-Ingelheim, Crucea Roşie Română, Eli Lilly, Ferrero,Johnson & Johnson, La Redoute, Labormed sau Unilever (Domestos,Cif, Rexona, Rama, Clear, Delikat).
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels