Media & Advertising

Milioane de romani au urmarit timp de patru zile programele speciale de Paste la Pro Tv

06.04.2010, 17:04 11

De pe 2 pana pe 5 aprilie, programele din prime time(19.00-23.00) ale Pro Tv au strans in fata micilor ecrane, inmedie, aproape 1,3 milioane de telespectatori la nivelul intregiitari, Pro Tv clasandu-se pe locul intai in topul audientelor inacest interval, atat pe publicul comercial, cat si pe cel dinmediul urban.

Astfel, programele Pro Tv din prime time au inregistrat, de vineripana luni, pe publicul comercial din mediul urban cu varstecuprinse intre 18 si 49 de ani, o audienta medie de 6,7 puncte derating si 20,1 % cota de piata, fata de Antena 1 care in acelasiinterval aduna 4,9 puncte de rating si 14,6 procente din cota depiata. Si pe publicul din mediul urban, programele Pro Tv din primetime au condus clasamentul audientelor, in intervalul 2-5 aprilie,cu o medie de 6,9 puncte de rating si 17,4 % cota de piata, invreme ce Antena 1 obtinea 5,9 puncte de rating si 14,9 % cota depiata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO