Media & Advertising

O noua campanie de imagine pentru Carlsberg

24.09.2004, 00:00 27



O data cu lansarea noii campanii de imagine Carlsberg, Romania se alatura celor peste 25 de piete din Europa si Orientul Mijlociu care vor comunica unitar spiritul cosmopolit si contemporan al marcii internationale.



La realizarea campaniei de comunicare Carlsberg au contribuit companiile United Romanian Breweries din Romania, Carlsberg Israel si Carlsberg International.



Noua campanie de imagine a fost creata in Israel si cuprinde spoturi de 15 de secunde, 30 si 40 de secunde, machete de presa si outdoor, concepute in jurul ideii ca berea Carlsberg ajuta consumatorii sa se integreze intr-o lume aparte, cuprinzatoare, unde nu exista granite de comunicare sau de relationare.



Bugetul total al campaniei dezvoltate in Romania este de peste 500.000 dolari.



Daca, in spotul precedent, filmat tot intr-un bar, oamenii cantau impreuna melodia "I love you baby", noul spot subliniaza legatura dintre oameni prin intermediul transformarii sticlei de Carlsberg intr-un mijloc de comunicare. si de aceasta data coloana sonora este de exceptie: melodia "Everybody Needs Somebody to Love" a formatiei Blues Brothers. Actorii spotului provin si ei din culturi diferite: Francesco Castaldi din Italia, Shany Breitner din Israel, Horishy Miara din Japonia, Joe Mahary - Etiopia, Lisalot Peters - Norvegia, Talia Landau - Israel, iar regizorul este de nationalitate israeliana.



Campania de comunicare Carlsberg 2004 reprezinta o continuare fireasca a conceptului "Love of my life" lansat in anul 2002, in urma unui program de cercetare dezvoltat timp de 12 luni pe opt piete-cheie din Europa, Asia si America de Nord.



"Contemporana cu marci prestigioase precum Louis Vuitton sau Patek Philippe, Carlsberg are o traditie de 157 ani si este prezenta in peste 150 de tari din intreaga lume. Cu toate acestea, Carlsberg reuseste sa uimeasca de fiecare data prin actualitatea si prin caracterul sau cosmopolit, iar consumatorii din toata lumea o apreciaza ca pe o marca potrivita stilului lor de viata", spune Shachar Shaine, presedintele United Romanian Breweries. "Noul spot de imagine transmite exact acest atribut al marcii, acela de a crea interactiune intre oameni care apartin unor culturi si mentalitati diferite, dar au un limbaj comun - Carlsberg, o bere superpremium.", a adaugat Shaine.



Marca internationala celebra, Carlsberg a fost fondata in anul 1847 in Copenhaga, Danemarca. Anul acesta, logo-ul marcii implineste 100 de ani, fiind conceput de graficianul Thorvald Bindesbol in 1904. Recunoasterea celebritatii sale a venit in anul 2000, cand logo-ul Carlsberg a primit premiul pentru design grafic din partea Centrului Danez de Design, fiind pentru prima data cand o astfel de distinctie a fost acordata pentru grafica unui logotip.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO