Media & Advertising

Schimbare de look pentru Dupa Afaceri

18.03.2005, 00:00 13

Suplimentul saptamanal de lifestyle al Ziarului Financiar, Dupa Afaceri, apare, incepand cu 25 martie, intr-o formula noua: 16 pagini, format tabloid, conditii grafice si editoriale imbunatatite.
Prin aceasta schimbare de "look", clientilor li se ofera posibilitatea de a creste vizibilitatea mesajelor lor publicitare, iar cititorilor un continut mai bogat si diversificat.
Publicatia se adreseaza unui public cu varste cuprinse intre 24 si 55 de ani, cu studii superioare si medii, care au venituri mari si medii. Se au in vedere in mod deosebit oamenii cu o puternica orientare spre business, middle si top manageri, proprietari de businessuri medii si mari; persoane cu exigente ridicate, inclusiv in ceea ce priveste petrecerea timpului liber.
In acest sens, cuprinsul suplimentului este mai mult decat generos: in fiecare saptamana, va fi publicat un cover story care prezinta cele mai noi tendinte in materie de lifestyle, atat in Romania, cat si in lume.
Rubrici lunare de moda, decoratiuni/design, tendinte in materie de ceasuri, vinuri si fitness, comentate de specialisti din domeniile respective vin sa completeze o oferta editoriala originala.
O pagina va fi dedicata, saptamanal, rubricii "Business Test Drive", in cadrul careia vor fi prezentate cele mai noi gadgeturi si echipamente pentru oamenii de afaceri si nu numai, intr-un limbaj accesibil, cu multe imagini si un sistem de rating.
Continua rubrica "La restaurant cu Peter Imre", care prezinta, in principal, cele mai noi restaurante din Capitala si care se va concretiza si intr-un ghid culinar al Bucurestilor. Aceasta sectiune va fi completata si de prezentarea saptamanala a unui meniu de la cele mai renumite si populare restaurante din Bucuresti.
Continua, de asemenea, si seria interviurilor cu managerii care isi lasa amprenta asupra mediului de afaceri romanesc. Lunar, spatiul de interviu va gazdui relatarea unui om de afaceri despre weekendul perfect in opinia sa, in ton cu numele suplimentului - Dupa Afaceri.
Tot saptamanal, o pagina va fi dedicata destinatiilor turistice exotice, completate de un mini-ghid practic pentru globe-trotteri.
Nu dispar nici rubricile saptamanale de investitii (pentru ca dupa afaceri inseamna si in cautarea afacerilor) si de bridge. Continua si seria "Despre lume si viata".
In sfarsit, spatiul alocat sectiunii "Unde mergem" va fi semnificativ extins, pentru ca fiecare sa aiba de unde alege atunci cand vine vorba de petrecerea timpului liber, fie ca e vorba de optiunile oferite de Romania sau, de ce nu, de capitalele occidentale, avand in vedere natura cosmopolita a cititorilor suplimentului Dupa Afaceri.
Noua formula a publicatiei este conceputa dupa standardele calitative ale produselor similare, de tip time-out&lifestyle existente in ziarele de afaceri de traditie (ex: How to Spend It - FT).
Tirajul Dupa Afaceri va fi acelasi cu cel al Ziarului Financiar, adica peste 20.000 de exemplare, iar pretul de vanzare ramane neschimbat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Bankers Summit'24