Media & Advertising

Vivendi rateaza estimarile

01.08.2003, 00:00 7



Grupul media Vivendi Universal a raportat ieri declinul incasarilor pe al doilea trimestru, din cauza ca dezvoltarea diviziei de telecomunicatii nu a reusit sa contracareze contractiile inregistrate la diviziile de muzica, divertisment si televiziune platita.



Vivendi a dat vina pe deprecierea cursului de schimb al dolarului si pe evolutia exceptionala din al doilea trimestru din 2002, pentru a explica partial declinul incasarilor. Compania a precizat ca isi va indeplini obiectivul pentru acest an, de ameliorare a profitului operational, a situatiei de cash-flow si a perceptiei externe.



Vanzarile au fost in acest trimestru de doar 7 miliarde euro (6,1 miliarde dolari), nici jumatate din nivelul aceluiasi trimestru din 2002, de 15,3 miliarde euro. Performanta Vivendi nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor analistilor, care au estimat vanzari medii de 6,3 miliarde euro. Grupul franco-american a tot vandut din active in ultima vreme, pentru a mai reduce din datorii, si se afla acum in mijlocul unei licitatii pentru divizia sa de divertisment. Vanzarile acestei ramuri au scazut cu 15% fata de trimestrul doi al anului trecut, dar facand abstractie de influenta cursului de schimb, declinul a fost de doar patru procente, spun surse din cadrul grupului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO