"Nu am văzutsemne de redresare a activităţii în sectorul tehnologic. Cuvântulde ordine în discuţiile cu potenţialii clienţi este cost cutting(reducerea cheltuielilor - n.red.). Noi am avut o creştere de 60%anul trecut, dar cifrele sunt înşelătoare. Am crescut pentru că doidin principalii noştri competitori au dat faliment, nu pentru că arevenit cererea", a precizat Marin.
ŞefulOmnilogic este de părere că România nu are fundamente pentru unmodel original de creştere şi va urma trendul mondial.
Distribuitorul de servicii IT a înregistrat anul trecut ocifră de afaceri de 200 de milioane de dolari, mai mare cu peste60% faţă de 2009.Marja deprofit a companiei a fost de 1-1,5% .
Omnilogic a câştigat şi mai multe contracte la operatorulde stat Radiocom, doar unul dintre ele având o valoare de aproape40 mil. euro.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels