Mediafax.biz Exclusiv

Producătorul de mezeluri CarmOlimp continuă extinderea reţelei proprii, axându-se pe magazine mici

Autor: Gabriel Razi

14.11.2011, 13:30 196

"Vrem să ne dezvoltăm în continuare, dar ne orientăm pe partea de magazine mici", a spus managerul Valentin Şoneriu.

El a explicat că reţeaua de retail a apărut dintr-o ambiţie, când a văzut că alte firme au încercat metoda şi au avut succes.

O mişcare surprinzătoare este aceea că firma CarmOlimp a decis să "atace" această linie de business prin magazine deschise în franciză.

"Suntem printre puţinele companii din industria mezelurilor cu o franciză.", explică Şoneriu.

Ulterior, acţionarii au investit şi în magazine proprii, astfel că în prezent reţeaua de retail a producătorului de mezeluri a ajuns să numere 110 magazine (55 proprii, restul în franciză) din care 20 sunt în Braşov şi Sibiu.

Magazinele au suprafeţe cuprinse între 90 şi 300 de metri pătraţi.

CarmOlimp, businessul familiei Şoneriu, care va atinge în acest an vânzări de 24 mil. euro, operează unul dintre cele mai mari abatoare din judeţul Braşov, deţine ferme de vaci şi porci şi exploatează 4.500 de hec tare de teren.

Potrivit datelor Registrului Comerţului, CarmOlimp este deţinută de Olimpiu Şoneriu (98,5%) şi de Carmen Şoneriu (sub 1,5%).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO