Premium

Din vorba-n vorba cu... Denisa Mateescu: Aladin si cardul fermecat

29.04.2010, 15:19 56

Cardurile de credit au depasit era in care erau privite exclusivca metode prin care se achita nota de plata si s-au transformattreptat in simboluri ale statutului social. Invitatii la spectacoleprivate, asistenti personali sau acces in saloane VIP dinaeroporturi sunt privilegiile cu care marii emitenti de carduri decredit incearca sa atraga conturile de elita. Daca pe vremurisegmentul pose so rilor de carduri premium nu era suficient desemnificativ pentru a vorbi de o piata, in ultima vreme numarulacestora a ajuns la un nivel la care emitentii de carduri salanseze programe tot mai atractive.

"Vorbim de zeci de mii de carduri premium MasterCard, este dejao baza de date serioasa", spune Denisa Ma teescu, General Managerpentru Ro ma nia si regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.Mateescu se ocupa de ope ratiunile si activitatile de mar ketingale companiei din Romania, Bul ga ria, Serbia si Mun te negru,Bosnia si Herte govina, Macedonia si Albania.

Recent MasterCard a lansat in Romania progra mul MasterCardElite, special pentru pose sorii de carduri pre mium. In materie decarduri, un client trebuie sa parcurga un fel de scara ierarhicapana sa atinga culmea exclusivismului. In Romania, cei care auvenituri nete de peste 1.600 de euro se califica pentru cardurileGold, peste 3.500 intervine oferta de Platinum, iar varfulierarhiei sunt cardurile Signature, care pot accesoriza porto felulnumai cu invitatie speciala si care inca nu sunt disponibile lanoi.

"Programul Elite este un proiect strategic pentru noi, l-amconsiderat necesar pentru a putea segmenta mai bine portofoliul decarduri care vine impreuna cu maturizarea pietei", explicaMateescu.

Astfel, orice posesor de card premium MasterCard devine membrual clubului si are acces la reduceri de pana la 15% la cei 24 decomercianti implicati in program. "Am ales comercianti care sa fiecautati de segmentul premium din trei categorii - health andfitness, gourmet si shopping. Speram ca pana la finalul anuluiviitor numarul acestora sa se dubleze."

Printre companiile implicate in program se numara BoConcept,Canali, Innova, Venchi, Maiko sau World Class. Mateescu spune calansarea progra mului nu a fost influentata in niciun fel de criza."Atat timp cat exista acesti comercianti inseamna ca au un segmentde clienti. Apoi chiar si in vremuri de criza consideram ca existacerere pentru carduri. Am constatat ca exista tot mai multi oamenicare se gandesc la admi nis trarea cheltuielilor, iar cardul esteun instrument bun de administrare. In plus, in aceasta perioada,toata lumea incearca sa se concentreze mai bine la finantele personale", conchide Ma teescu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO