Prima pagina

Jolidon a cumparat o retea de magazine in Italia

Jolidon a cumparat o retea de magazine in Italia

Gabriel Carlig, proprietarul companiei

13.02.2007, 15:05 31

Producatorul clujean de lenjerie intima, Jolidon, a cumparat marca Infiore, una din cele mai mari marci italiene, cu o retea de peste o suta de magazine, incluzand francizele, si o imagine promovata de staruri ca Anna Falchi sau Monica Bellucci, a anuntat astazi Jolidon.
"Treizeci si cinci din aceste magazine vor fi integrate sub brandul Jolidon, iar celelalte vor ramane sub brandul Infiore", a declarat Gabriel Carlig, proprietarul companiei.
Cele doua marci noi - Infiore si Chiaro di Luna - au intrat in portofoliul Jolidon prin achizitionarea companiei italiene Infiore, a retelei de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci.

Infiore, constituita in 1963, detine in prezent 14,4% din piata de profil din Italia, fata de 2,3% in 1989, dupa ce in ultimii 10 ani a investit 36 de milioane de euro in publicitate.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO