Profesii

Business Magazin. Cum a ajuns Mirela Ivaşcu, pornind cu 2.400 de euro în 2004 alături de soţul său şi sora ei, să facă un business din tâmplăria PVC care a ajuns la afaceri de 65 de milioane de lei

Autor: Andra Stroe

22.10.2023, 15:20 679

La vârsta de 23 de ani, când pentru mulţi parcursul profesional abia începe să se contureze la orizont, Mirela Ivaşcu pornea, alături de soţul său şi de sora sa, tot tineri fără experienţă antreprenorială, primul business. De la un mic distribuitor de tâmplărie PVC, compania a ajuns astăzi un producător important în industrie, cu exporturi pe mai multe pieţe externe. Cum au reuşit cei trei tineri să transforme o investiţie de  2.400 de euro într-o companie cu venituri de 65 de milioane de lei?

După o perioadă în care am lucrat ca angajaţi ai unui producător de tâmplărie din PVC, am decis să mă îndrept, împreună cu soţul meu, Ionuţ Atudosiei, şi sora mea, Raluca Ivaşcu, spre o nouă direcţie. Astfel, în anul 2004, am pus bazele afacerii noastre, Deco Plast, cu o investiţie iniţială de 2.400 de euro, proveniţi dintr-un împrumut generos oferit de către părinţii noştri. Această sumă modestă ne-a permis să inaugurăm primul nostru magazin, situat pe Şoseaua Virtuţii, în sectorul 6 al Bucureştiului. Astfel a luat naştere aventura noastră antreprenorială, marcată de pasiune, sacrificii şi o doză generoasă de curaj”, povesteşte Mirela Ivaşcu, managing director al companiei.

În nici două decenii au reuşit să transforme cei 2.400 de euro într-o afacere cu venituri de aproximativ 65,6 milioane de lei în 2022, în creştere cu 25% faţă de anul precedent. În prezent, compania produce în cele două fabrici peste 167.000 de metri pătraţi de tâmplărie PVC, iar produsele sunt solicitate nu doar în România, ci şi în ţări precum Italia, Franţa şi Belgia. „Mai mult, anul acesta am inaugurat şi un nou depozit cu o suprafaţă totală de 410 metri pătraţi, după o investiţie de 30.000 de euro, în zona Lizeanu din Bucureşti. Astfel, ne-am asigurat condiţiile optime pentru depozitarea şi manipularea produselor, fiind pregătiţi să facem faţă cerinţelor în creştere ale partenerilor din zona de nord a capitalei.”

 

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO