Profesii

Cristina Săvuică, Lugera&Makler: Criza ne-a făcut să trecem de la o eră a informaţiei la una a ideilor

Autor: Andreea Neferu, Adelina Mihai

28.03.2012, 15:56 374

Criza din ultimii ani a adus în faţă conceputul de eră a ideilor, este de părere Cristina Săvuică, managing partner Lugera&Makler România şI Republica Cehă. "Dacă ne uităm la perioada 2008-2011, criza ne-a făcut să trecem de la o eră a informaţiei la una a ideilor.

Companii ca Apple, Facebook, au plecat de la o idee revoluţionară. O eră a ideilor înseamnă o eră a HR-ului. Orice parte poate fi externalizată, ceea ce nu poate fi externalizat este ideea", a spus Cristina Săvuică, în cadrul celei de-a 7-a ediţii a HR Conference, "Profilul HR-ului în 2012. Eficient şI prudent sau curajos şI vizionar", organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Orange, Totalsoft, SAP, BestJobs, eJobs şi Pwc.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO