Special

EcoNews ZF

EcoNews ZF

Autor: Alina-Elena Vasiliu

21.09.2022, 00:00 38

Reţeaua Carrefour România lansează cea de-a patra ediţie a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din ţară, începând cu 22 septembrie 2022. Campania este derulată alături de Coca-Cola HBC România şi GreenPoint Management. Astfel, pentru fiecare PET colectat, clienţii Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu şi sticlă.

Impact Hub Bucharest şi Innovation Starter au realizat o mapare a startupurilor verzi din România şi Bulgaria, care arată că numărul startupurilor care îşi propun să rezolve probleme climatice sau de mediu este într-o continuă creştere. În total, în raport au fost identificate 150 de startupuri verzi în România şi 115 actori-cheie, care le susţin şi sunt piloni de bază în ecosistem.

Libris.ro, una dintre cele mai mari librării online de pe piaţa locală, a instalat 835 de panouri fotovoltaice pe acoperişul depozitului de carte din Braşov, cu o investiţie care a atins 300.000 de euro. Proiectul a fost implementat de Promelek, furnizor în domeniul instalaţiilor şi echipamentelor electrice, şi va asigura o producţie de 330.000 KW pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO