Compania Soft Net Consulting, furnizor servicii de consultanţă privind soluţiile informatice de business din anul 1999, estimează o creştere de cel puţin 22% a cifrei de afaceri în acest an, în special pe fondul câştigării unui contract alături de Orange la compania Fornetti România.
„Anul trecut cifra noastră de afaceri a fost de 6 milioane de lei. Anul acesta dezvoltarea noastră a fost peste aşteptări, avem deja o creştere de 17% la niveul primului trimestru. Totuşi obiectivul nostru este o creştere cu 22% în acest an, în general trimestrul patru este cel mai bun atât pentru noi cât şi în industrie. Ne aşteptăm ca proiectul de la Fornetti România, semnat în urmă cu o lună de zile, să ne aducă o creştere mai mare de 22%“, a declarat în cadrul emisiunii ZF Tech Day Dorin Andreica, managing partner Soft Net Consulting.
„Colaborarea noastră cu Orange este una matură şi destul de solidă. Soft Net Consulting integrează în proiectele sale soluţii de flexible computing de la Orange încă din anul 2010. Astfel în toate proiectele noastre promovăm soluţiile de hosting de la Orange împreună cu serviciile de comunicaţii. Avem mai multe proiecte în zona de retail, nu doar cel de la Fornetti“, a adăugat el.
„Practic cunoaştem foarte bine soluţiile şi serviciile Orange şi încercăm să le integrăm cât mai mult posibil în proiectele noastre. Parteneriatul nostru cu Orange este unul bilateral, nu doar noi promovăm şi integrăm serviciile Orange, ci şi Orange la rândul său face acelaşi lucru în proiecte pe care le promovează şi le contractează direct cu clienţii săi. Avem deja împreună proiecte de implementare de soluţii ERP şi CRM sau HR împreună cu Orange la dealeri auto, la companii de producţie sau de servicii.“
Ce a mai declarat Dorin Andreica în cadrul emisiunii:
► Cu toţii cred că ne-am speriat cu privire la starea noastră de sănătate, cu viitorul nostru, cum vom reuşi să trecem peste această pandemie şi cât de mult ne va afecta ea viaţa în viitor.
► Primul lucru pe care l-am făcut anul trecut a fost să ne punem pe noi în siguranţă, practic în 3 zile am migrat la un regim de lucru de acasă la capacitate de 100% astfel încât să avem o continuitate a serviciilor pe care noi le prestăm către clienţi. Apoi ne-am orientat către clienţii noştri şi am discutat cum putem să-i ajutăm să fie funcţionali având în vedere contextul de lucru de la distanţă, având în vedere că o parte din activitate se desfăşura de la birou / fabrică iar o parte de acasă. Plecând de la acest lucru, având în vedere că soluţiile noastre sunt destinate şi susţin şi departamente şi funcţii de bază ale clienţilor, am încercat să-i ajutăm să funcţioneze în condiţii absolut optime. Apoi am gândit un pachet de aplicaţii absolut necesare pentru colaborarea de la distanţă pe care le-am recomandat clienţilor noştri pentru a le adopta intern pentru videoconferinţe, acces la aplicaţiile de business, platforme de management de documente în cloud chiar dacă aceste aplicaţii şi servicii nu sunt în portofoliul nostru de produse, dar a fost primul lucru pe care noi am crezut că putem să-l facem pentru clienţii noştri ca un prim ajutor într-o perioadă atât de tulbure.
► În prima parte a anului IMM-urile au încercat să-şi păstreze cât mai bine resursele şi au evitat în general să investească şi în digitalizare deţi aparent era prima lor opţiune. Era mult mai importantă asigurarea cashflow-ului curent, motiv pentru care proiectele noastre au început să apară la companii din ce în ce mai mari, companii solide şi stabile, unde automatizarea proceselor interne devenea vitală pentru asigurarea funcţionării proceselor, care până în momentul respectiv în general erau gestionat exclusiv de oameni, dar practic acum o persoană putea deveni indisponibilă peste noapte şi atunci digitalizarea proceselor a devenit importantă.
Apoi companiile au început să se uite cu mai mare atenţie la portofoliul propriu de clienţi, să vrea să cunoască mai multe lucruri despre clienţii lor, despre potenţialul fiecărui client în parte, să comunice mai eficient şi mai rapid cu ei. Asta i-a determinat pe clienţi să se orienteze spre soluţii care să le permită să facă acest lucru.
Această situaţie ne-a generat o creştere neaşteptată a vânzărilor de soluţii de magement al relaţiilor cu clienţii (CRM). Am avut astfel 7 proiecte pe zona de CRM, dintre care aţ menţiona proiectul de la Mikrocapital, un jucător important în piaţa de microcreditare din România, care gestionează fluxul de aprobare de credite exclusiv în soluţia noastră CRM.
Creşterea noastră pe segmentul CRM a fost în valoare absolută de peste 100.000 de euro, ceea ce ne-a asigurat o încredere pentru acest an, lucru confirmat pentru că avem acum două proiecte mari în fază de implementare.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE