Spectro:o Software, companie din Sibiu specializată în furnizarea de soluţii de digital signage (afişaj digital), se află în discuţii cu cinci clienţi mari noi din industrii precum asigurări, producţie şi farma, cu care speră să încheie contracte pentru soluţia sa proprie de digital signage până la finalul acestui an. Compania, inclusă în programul Orange Fab la începutul acestui an, a integrat recent în cadrul soluţiei proprii de digital signage partea de conectivitate 4G/5G, astfel media playerul Spectro:o poate fi instalat rapid la clienţi, aceştia având din câteva clickuri o soluţie de afişaj digital funcţională.
„Intrarea în Orange Fab a fost un «boost» pentru noi. Au venit către noi cerinţe din piaţă de la clienţii Orange cu care avuseserăm sau nu înainte discuţii pentru diverse situaţii sau scenarii posibile de implementat cu un instrument de digital media signage. Alăturarea noastră în Orange Fab a accelerat acest proces şi am reuşit să avansăm discuţiile cu cinci clienţi cu care deja am trecut în «proof of concept», adică am implementat, am pus în funcţiune soluţia şi ei au şi testat produsele Spectro:o de mai bine de ceva timp, iar acum suntem în stadii avansate de contractare de soluţie, astfel încât ei să poată să folosească produsul Spectro:o şi să le simplificăm şi automatizăm munca în privinţa comunicării digitale“, a declarat în cadrul emisiunii ZF Tech Day, Marius Pătroi, director general şi acţionar în cadrul Spectro:o Software. Deşi a intrat abia anul acesta în programul Orange Fab, Spectro:o Software colaborează încă din 2019 cu operatorul telecom de mai mulţi ani, implementând împreună soluţii de digital signage la clienţii din portofoliul Orange care activează în industriile de retail, farma, producţie, HoReCa, sănătate şi finanţe-bănci.
Prin colaborarea cu Orange, compania a integrat conectivitatea 4G/5G în soluţia sa de digital signage, simplificând astfel tot procesul de implementare a unei astfel de soluţii de afişaj digital.
„Avem deja echipamentul funcţional, pus în producţie şi începem planurile pentru scalarea acestei soluţii, astfel încât beneficiarii finali să-şi pună doar acest echipament în spatele oricărui tip de televizor şi să poată să aibă o reţea de digital media signage funcţională din câteva clickuri“, a precizat el, punctând faptul că această nouă funcţionalitate a produsului Spectro:o a rezolvat o provocare cu care se confruntau clienţii atunci când vroiau să implementeze o soluţie de digital signage. „Practic am eliminat necesitatea de a conecta soluţia la o altă reţea a echipamentului wireless sau LAN (reţea locală - n. red.) în locaţia clientului, venind cu o cartelă SIM în el cu conexiune mobile de date. Acest echipament devine autonom şi nu mai are nevoie decât să-l conectezi la un televizor şi reţeaua de digital media signage este funcţională pentru clientul final. Acesta este marele avantaj al adoptării soluţiei noi.“
Spectro:o are instalată soluţia sa în peste 1.000 de locuri, având clienţi atât din România, cât şi din străinătate, iar o parte dintre aceştia şi-au manifestat dorinţa de a testa produsul nou, îmbunătăţit.
„Momentan suntem în faza în care am instalat primele 10 echipamente puse în producţie şi urmează următorul val de proiecte. Clienţii existenţi care şi-au manifestat interesul de a fi pionierii implementării sunt deja cu soluţia în picioare de mai bine de două luni, funcţionează, avem feedback pozitiv şi ne pregătim pentru scalare. Este un proces care va dura, dar probabil în următoarele 6-12 luni o să vedem mai multe alte rezultate pe această componentă din colaborarea cu Orange“, a menţionat Marius Pătroi.
Printre clienţii mari ai Spectro:o se numără hipermarketul Carrefour şi reţeaua de restaurante de tip fast-food DAbo Doner. În afară de industria de retail, soluţia Spectro:o este folosită şi în alte industrii, precum farma şi unităţi de producţie.
„Local, în farma avem prezenţă într-un lanţ de farmacii cu peste 800 de puncte de vânzare în România. Colaborăm cu ei de mai mulţi ani. În zona de producţie, pe lângă implementările actuale, demo-urile pe care le avem, <<proof of concepts>> care sunt în funcţiune, avem implementări de mai bine de 4 ani cu diverse scenarii de automatizare a instrucţiunilor de lucru direct la locul de muncă al angajatului”, a precizat el, adăugând că sunt cel puţin două scenarii în care companiile din producţie folosesc afişajul digital. „Unul este cel din recepţii, coridoare, zone în care circulă angajaţii şi acolo sunt expuse informaţii de natura resurselor umane sau din categoria informaţiilor pe care cei de la resurse umane doresc să le pună în faţa clienţilor - diverse anunţuri etc. Iar al doilea scenariu este cel din zona de producţie unde există instrucţiuni de lucru, indicatori de performanţă afişaţi şi diverse alte informaţii care sunt necesare, fie în activitatea de zi cu zi pentru angajaţi. Sau poate fi chiar butonul de panică, să zicem, dacă e nevoie de un exerciţiu de incendiu, şi să apară pe toate ecranele mesajul ca <<toată lumea să iasă în afară>>.”
Compania, înfiinţată în 2017, se află în discuţii şi pentru implementarea soluţiei sale în străinătate, la clienţi din Germania, Italia sau Ungaria.
„Avem discuţii şi încercăm să abordăm acum în piaţa din Germania un operator local de transport public în comun pentru a realiza afişaj digital în mijloace de transport în comun.”
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE