♦ Irina Stăncescu, acţionar al Pain Plaisir, estimează venituri de 16 milioane lei în acest an, adică o creştere de 50% ♦ Avansul va veni ca urmare a investiţiilor făcute în 2022, dar şi ca urmare a deschiderii de noi magazine în acest an.
Reţeaua de brutării Pain Plaisir se va extinde în acest an cu încă trei magazine, ajungând până la finalul anului la şapte unităţi. Strategia de dezvoltare vizează deschiderea unor noi brutării în zonele rezidenţiale unde locuiesc cei mai mulţi dintre clienţii Pain Plaisir. Două dintre magazinele care urmează a fi inaugurate sub brandul Pain Plaisir vor fi amplasate în zona Parcului Carol şi respectiv în Corbeanca, iar cel de-al treilea îşi va găsi loc în cartierul „dormitor“ Drumul Taberei. În cazul acestuia din urmă însă, antreprenoarea este în continuare în căutarea unui spaţiu potrivit. „Vrem să ajungem mai aproape de oamenii din cartiere, vrem să mergem acolo unde ei locuiesc şi îşi desfăşoară rutina zilnică. Ne uităm la Drumul Taberei, este foarte important să găsim o zonă potrivită, să avem un magazin mic cu pâinile cele mai căutate. E un cartier pe care multe businessuri îl ignoră, dar este potenţial acolo. Potenţialul pentru piaţa de pâine artizanală proaspătă este mult mai mare decât pare la prima vedere“, spune Irina Stăncescu, coproprietara Pain Plaisir, în cadrul emisiunii ZF 15 minute cu un antreprenor, un proiect Ziarul Financiar şi Alpha Bank.
Extinderea reţelei de brutării nu se opreşte însă aici, antreprenoarea având în plan să ajungă la 16 magazine în următorii trei ani.
Următoarele unităţi vor fi tot în zona Bucureşti – Ilfov, pentru a putea fi deservite de centrul de producţie din Capitală.
„Mi se pare greu să gestionăm producţia dintr-o altă locaţie, ne punem cu adevărat interesul în partea de producţie. Noi nu avem posibilitatea să facem stocuri, tot ce se vinde este realizat în aceeaşi zi. Nu există nicio posibilitate să livrăm în alte oraşe, cel mult în Piteşti sau Ploieşti, iar asta dacă infrastructura ne-ar ajuta, dar deocamdată nu simţim că avem acest curaj“, explică ea.
Anul trecut, Pain Plaisir a investit circa 800.000 euro într-o unitate de producţie din Sema Park de circa 1.000 metri pătraţi. Investiţia în fabrică a venit ca urmare a extinderii businessului, astfel încât să deservească noi puncte de desfacere. Irina Stăncescu spune că noua unitate de producţie ar putea susţine circa zece magazine. Pentru a ajunge la 16 magazine, antreprenoarea adaugă că ar putea să mai investească într-un nou spaţiu de producţie în acelaşi loc în care se află unitatea actuală - în Sema Park.
„Producem totul în spaţiul de producţie, acolo putem să gestionăm mai bine şi prospeţimea şi calitatea, avem mai multe filtre de control. Avem mici ateliere şi în magazine, unde realizăm cu precădere coacere. Nu preparăm nimic acolo, dar trimitem produsele semipreparate astfel încât ele să fie calde în magazin“, mai precizează ea.
Portofoliul Pain Plaisir numără circa 60-70 de produse, dintre care 20 sunt articole de tip pâine. De-a lungul timpului, compania a realizat peste 500 de produse în propria brutărie.
Anul trecut, businessul companiei a înregistrat o creştere de 15% faţă de 2021, cu toate că războiul din Ucraina a dus la o scădere, timp de câteva luni, a vânzărilor. Totuşi, după un declin de circa 20%, lunile de vară au fost peste aşteptări.
Irina Stăncescu, acţionar al Pain Plaisir, estimează venituri de 16 milioane lei în acest an, adică o creştere de 50%. Avansul va veni ca urmare a investiţiilor făcute în 2022, dar şi ca urmare a deschiderii de noi magazine în acest an.
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.
ABONEAZĂ-TE