ZF 24

Aliz Kosza schimba strategia de vanzari a Fabryo pentru a creste dublu fata de ritmul pietei

04.02.2008, 20:30 19

Aliz Kosza, noul CEO al producatorului de lacuri si vopsele Fabryo, estimeaza pentru urmatorii trei ani o crestere medie de circa 20-30% a cifrei de afaceri, datorita avansului pietei imobiliare si a noii strategii de vanzare.

Compania Fabryo, care a realizat anul trecut o cifra de afaceri de 42 mil. euro, in crestere cu 30% fata de anul precedent, va investi anul acesta in dezvoltarea retelei de show-room-uri, dupa ce a finalizat o investitie de 15 mil. euro in construirea unei unitati de productie in localitatea Popesti-Leordeni, langa Bucuresti.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine schimbarile planuite de companie pentru viitorul apropiat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO