ZF 24

BUSINESS Magazin: BTL-ul a atras 39% din bugetul de comunicare a Francofoniei

04.10.2006, 08:57 18

Publicitatea neconventionala (BTL) a atras 39% din cei in jur de 600.000 de euro alocati pentru campania de comunicare a "Sommet-ului Francofoniei", desfasurat recent la Bucuresti, potrivit unui articol din editia din aceasta saptamina a BUSINESS Magazin.
Conform datelor MAE, bugetul de mai sus a fost impartit in felul urmator: ATL - 127.209 de euro; PR - 92.579 de euro; BTL - 234.342 de euro; MEDIA: 121.247 de euro, cu mentiunea ca ultima categorie a inclus doar costurile pentru panotajul mobil si pentru doua suplimente aparute in presa scrisa. Click aici

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO