ZF 24

Businessul Henkel pe detergenti si adezivi a scazut cu 3%, pana la 135 mil. euro

25.02.2010, 16:48 23

Compania Henkel Romania, subsidiara locala a grupului germanHenkel, a inregistrat o scadere de 3% a cifrei de afaceri pana la571 mil. lei (135 mil. euro) fata de anul precedent, rezultat pecare il considera "bun, in ciuda crizei economice, a impactului aimpactului cursului de schimb si a scaderii dramatice a sectoruluiconstructii".

"Sunt increzator in perspectivele de crestere pe termen lung aleafacerii Henkel din Romania", declara Liviu Sfrija, presedinteleHenkel Romania, care sustine ca atat divizia de "Detergenti siproduse pentru ingrijirea locuintei", cat si "Produse cosmetice/ detoaleta" - au avut performante bune, atat din punctul de vedere alvanzarilor, cat si al profitului, in pofida mediului economicadvers.

Reprezentantii companiei afirma ca activitatea diviziei "AdeziviTehnologii" a fost afectata in anul 2009 de scaderea dramatica asectorului constructii cu 15-20%, de scaderea cererii pe piatamaterialelor de constructii cu circa 30% (unele piete au scazut cu50% - de exemplu pardoseli) si de scaderea cererii pe segmentulclientilor industriali. "Prin actiunile de marketing intreprinse siprin strategia adoptata, divizia Adezivi a reusit sa termine anul2009 cu rezultate apropiate de nivelul anului 2008", afirmaoficialii Henkel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO