ZF 24

Cele mai mari centre comerciale din Bucureşti atrag zilnic 300.000 de vizitatori. Unele au devenit şi „obiective turistice“

Cel mai vizitat centru comercial din Bucureşti şi din ţară este AFI Palace Cotroceni, proiectul companiei israeliene AFI Europe, care zilnic atrage în jur de 52.000 de vizitatori, echivalentul spectatorilor care se adună la un super-meci de pe stadionul Arena Naţională, a cărui capacitate maximă este de 55.000 de oameni.

Cel mai vizitat centru comercial din Bucureşti şi din ţară este AFI Palace Cotroceni, proiectul companiei israeliene AFI Europe, care zilnic atrage în jur de 52.000 de vizitatori, echivalentul spectatorilor care se adună la un super-meci de pe stadionul Arena Naţională, a cărui capacitate maximă este de 55.000 de oameni.

Autor: Cristi Moga

27.01.2014, 00:00 135

Mersul la mall a devenit în Bucureşti o activitate mai comună decât vizionarea unui spectacol sau a unui eveniment sportiv: în medie, fiecare bucureştean intră o dată la cinci - şase zile în mall.

Din necesitate sau ca distracţie, mallurile din Bucureşti au devenit cele mai vizitate obiective ale Capitalei, în condiţiile în care senzorii de trafic ai celor mai mari zece centre comerciale din oraş contabilizează zilnic peste 300.000 de persoane, potrivit unei analize a ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO