ZF 24

Cora intră oficial în lupta cu Carrefour şi pe online şi atacă o piaţă de 100-150 de milioane de euro

Cora intră oficial în lupta cu Carrefour şi pe online...

Autor: Cristina Roşca, Mădălina M.

04.12.2013, 00:08 160

Retailerul franco-belgian Cora, prezent pe piaţa din România cu o reţea de 12 hipermarketuri, a lansat oficial ieri în România serviciul coradrive care permite clientului să îşi comande produsele necesare online şi să le ridice apoi din magazin. Reprezentanţii companiei spun că se aşteaptă ca acest serviciu să reprezinte 5% din cifra de afaceri a magazinului din Militari, ceea ce înseamnă vânzări de 5 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF.

„Coradrive vrea să genereze până la finalul anului 2014 5% din cifra de afaceri. În acest sistem sunt incluse 10.000 de articole dintre care 1.500 de articole proaspete. Produsele sunt actualizate de patru ori pe zi, nu se actualizează în timp real dacă un produs nu mai este pe stoc“, spun reprezentanţii Cora. Cele mai multe produse ale coradrive sunt alimentare, portofoliul fiind completat de articole pentru casă şi de produse cosmetice. Reprezentanţii retailerului spun că selecţia produselor a fost făcută în funcţie de topul vânzărilor, dar şi în funcţie de axele de diferenţiere, respectiv produsele prezente doar în magazinele Cora, produse bio, bebe, mărci proprii.

Potrivit proiectului, cumpărăturile vor fi realizate online şi recuperate din magazin la ora stabilită de către client. Acesta din urmă va putea alege şi magazinul de unde vrea să le ridice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO