ZF 24

Craciunul, ultima speranta a retailerilor

Craciunul, ultima speranta a retailerilor
23.12.2009, 16:50 24

Dupa un an in care consumul a scadut dramatic, la sfarsit de anse vede o raza de speranta. Producatori si vanzatori deopotriva aumizat pe ultimele luni ca sa isi echilibreze bugetele. Care suntinsa sansele lor de reusita si ce asteptari pot avea de la2010?

Decoratiunile si promotiile sezonului de iarna au sosit anulacesta in magazine mult mai devreme decat se intampla in trecut,cand la inceputul lui decembrie se dadea startul sezonului. Nici nus-a facut bine noiembrie, ca magazinele au lansat oferte conceputespecial pentru sarbatorile de iarna, obicei pe care l-au preluatdupa moda practicata in Vest.

"Peste tot in lume se manifesta de mai multi ani tendinta de aprelungi perioadele cu vanzari maxime", spune Dragos Cabat,director general al firmei de consultanta Financial View. In opinialui, acesta este un semn de maturitate caracteristic acelor domeniiunde exista o oferta de produse suficient de mare si diversa.Comerciantii mizeaza pe faptul ca aceasta strategie "ofera unconfort suplimentar consumatorilor, care au mai mult timp ladispozitie pentru a-si face cumparaturile si a evalua ofertapietei".

Cititi mai multe despre vanzarile la care se asteapta retailerii deSarbatori pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO